אם אתם מרגישים שקשה לכם לטפל בעצמכם טוב בתקופה הזו – הנה כלי שיעזור לכם:

אם אתם מרגישים שקשה לכם לטפל בעצמכם טוב בתקופה הזו – הנה כלי שיעזור לכם:

 

כשאנחנו במצב מצוקה, אם אין לנו ניסיון רב בלעבוד עם עצמנו,

 

 הרבה פעמים המערכת הפנימית שלנו נכנסת למצב סטרס כזה גדול שקשה לנו לתפקד, לפעול בשגרה היומיומית, לטפל בעצמנו ולהתייחס לעצמנו טוב כמו שאנו רגילים בימים כהרגלם.

 

כי כשהמערכת עצבים שלנו נמצאת במצב של לחימה, בריחה, או קיפאון, הדבר האחרון שהיא כנראה תחשוב עליו זה לעשות מדיטציה,

 

 או לבחור לקחת פעולה שתעזור להרגיע את המערכת הפנימית שלנו ולחזור למצב של איזון.

 

אז אם זה קורה לכם בחודשים האחרון – דעו קודם כל שזה לגמרי נורמאלי, ולגמרי בסדר שזה ככה, ואני אשמח לחלוק איתכם משהו קטן שיכול לעזור, שאלה קטנה שתוכלו לשאול את עצמכם.

 

השאלה הזו, היא שאלה שאם תשאלו אותה את עצמכם כל יום בחודשים הקרובים, תוכלו לגמרי לשפר את כל החוויה הפנימית שלכם של החיים, והיא ממש ממש פשוטה.

 

השאלה היא: "מה דבר אחד שאני יכול.ה לעשות היום, שיגרום לי להרגיש טוב יותר?". 

 

והסיבה שהשאלה הזו, שנשמעת לגמרי פשוטה, יכולה להיות מאד עוצמתית, היא כי אם תשאלו אותה כל יום, אתם תתחילו לקבל רעיונות למה יעזור לכם.

 

אתם תתחילו לקבל רעיונות לדברים שיוכלו לעזור לכם להתרפא, להחלים ולמצוא רגעי אושר בתקופה הזו.

 

כי אם תשאלו אותה כל יום, ואז תשימו בלו"ז שלכם באותו יום זמן לבצע את הפעולה הזו, ותעשו את זה כל יום במשך שבוע, ואז כל שבוע במשך חודש – יהיה לכם כבר חודש הרבה הרבה יותר טוב.

 

ואם תעשו את זה כל חודש, תהיה לכם שנה הרבה יותר טובה.

 

וכשמדובר בלהרגיש יותר טוב, בואו נבחר במשהו שהוא לא "בריחה", בריחה לא באמת עוזרת לנו להרגיש יותר טוב. בואו נבחר במשהו שמחבר אותנו לעצמנו.

 

שיחה עם חבר קרוב, טיפול, מדיטציה, מוזיקה, הליכה בטבע, לכתוב ביומן, סרט שבאמת נוגע לנו בלב במקום סרט שמפעיל את כל האדרנלין בגוף שלנו ומייצר בתוכנו המון רגשות וסיפורים של דרמה.

 

אלו הדברים שבאמת עושים לנו טוב, לא בכאילו. 

 

אם רק תעשו את זה כל יום, אתם תראו תוצאות.

 

 אז מה דבר אחד שאתם יכולים לעשות היום, שיגרום לכם להרגיש טוב יותר?

 

שתפו בתגובות, ובואו נאהב את עצמנו ביחד.

 

באהבה וחמלה, דניאל❤️.

 

Table of Contents

יום השואה היום

יום השואה היום.   יום שמייצג את אולי הזוועה הנוראה ביותר שעשתה האנושות.   הרג מתוכנן ומדוקדק של 6 מיליון איש, וזה עוד בלי לכלול את שאר העשרות מיליונים שנרצחו שאינם יהודים, גם להם יש חשיבות.   כילד ונער, לא ממש הבנתי מה זה השואה.   כלומר, הבנתי רעיונית, כי

Read More »

יום העצמאות – חופש העם היהודי

הנה יום העצמאות הגיע לו.   איך אנו מרגישים פה?   שמחה, חגיגה, ששרדנו וניצחנו?   חששות על העתיד?   פחדים?   כאב על מי שאיבדנו בדרך?   או אולי הרגשות מעורבים בשילוב של הכל?   שאלות, ולי אין תשובות.   לפעמים רק נותר לבכות.   לפעמים רק נותר לצחוק.

Read More »

יום הזיכרון הזה לא יכול להיות כקודמותיו

  יום הזיכרון היום לא יכול להיות כקודמותיו.   הרבה זמן הוא לא היה כבד כזה.   איבדנו א.נשים קרובים אלינו שאנחנו אוהבים, וזה כואב.   המציאות שלנו השתנתה בין רגע, וזה קשה.   אנחנו עדיין כאן עדיין. אנחנו עדיין חיים.   וגם צוחקים ונהנים.   משהו בנו ניצח, וזה

Read More »